Salut Pública:
Av. Sant Ildefons s/núm. (mercat Sant Ildefons 1r pis)
Tel. 93 376 14 99
Consum:
Pl. Lluís Companys s/núm. (mercat Centre, 2n pis)
Tel. 93 376 51 51
08940 Cornellà de Llobregat
informacio@aj-cornella.cat
El Departament de Consum gestiona l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) que és un servei municipal d’atenció directa i gratuïta a través del qual tos els ciutadans poden sol·licitar informació sobre la problemàtica que com a consumidor pugi afectar-los.
L’OMIC de l’Ajuntament de Cornellà es va inaugurar oficialment a l’any 1986, des de aquestes dates s’han atès amb atenció directa més de 23.000 consumidors. L’Oficina ha d’atendre les consultes reclamacions i denúncies que presenten els ciutadans, i realitza periòdicament campanyes d’inspecció municipals dirigides al diferents empreses i professionals d’un determinat sector, a fi de comprovar el grau d’acompliment de la normativa vigent.
En els primers anys de la seva creació les consultes més freqüents eren de caràcter alimentari, de les companyies de serveis i de consum en general. Actualment, les reclamacions més freqüents estan relacionades amb el sector immobiliari, les operadores de telefonia mòbil i les empreses de subministrament.