Buscar
L’institut Esteve Terradas participa al projecte europeu PyireneFP
L’institut Esteve Terradas participa al projecte europeu PyireneFP
24/05/2019  
 

L'institut Esteve Terradas s'ha sumat al projecte europeu PyireneFP, un projecte de cooperació transfronterera, dirigit a oferir als joves i a les persones adultes serveis coordinats d'informació i orientació professional en relació a les ofertes de formació professional i de reconeixement de l'experiència laboral existents en l'espai transfronterer entre Espanya i França.

Així mateix, està previst oferir suport a tots els alumnes i professors de la FP que vulguin realizar pràctiques a empreses i continuar la seva formació en centres ubicats a les sis regions de la frontera franco-espanyoles.

Aquest projecte s'inclou dins del programa de la Unió Europea Interreg V-A Espanya, França, Andorra (POCTEFA 2014-2020) i està cofinançat al 65% pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER)

L'institut Esteve Terradas de Cornellà de Llobregat ha aconseguit la Q de Plata d'excel·lència educativa. El passat 8 de novembre el conseller d'Ensenyament Josep Bargalló va atorgar a l'institut de Cornellà la certificació + 400 punts en el model d'excel·lència educativa e2cat (Q de plata de Qualicat). L'institut ja havia assolit aquesta condició l'any 2009 amb + 300 punts, sent uns dels primers centres educatius.

 L'Esteve Terradas és un dels centres més grans de Catalunya, amb més de 1600 alumnes i 150 professors, que imparteix estudis d'ESO, Batxillerat, Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior, PFI i cursos per a empreses i persones en situació d'atur. També participa en molts projectes internacionals i nacionals que els hi han reportat reconeixements i premis. de Catalunya en aconseguir aquest reconeixement.

Projecte PyireneFP
Institut Esteve Terradas

 
© Ajuntament de Cornellà de Llobregat | CIF: P0807200A | Plaça de l'Església, 1 | 08940 Cornellà de Llobregat | Tel.: 933 770 212 | informacio@aj-cornella.cat
30962687 visites | Un/una usuario/a conectado/a | cargado en  seg.