Més de 5.000 infants i joves han estat usuaris del servei de Tecnoatenció

Més de 5.000 infants i joves han estat usuaris del servei de Tecnoatenció que impulsa l'Ajuntament de Cornellà, a través del Citilab. El servei va néixer a finals de 2014 amb la voluntat de promoure l'ús responsable dels nous dispositius i tecnologies de la informació i la comunicació (TIC): prevenir, donar suport i atenció en l'ús derivat de les TIC i els problemes associats que en puguin sorgir -dependències, addicció, ciberbullying, sexting, grooming... - a la ciutadania de Cornellà de Llobregat.

Fins ara, un total de 4.654 joves han participat en els tallers que es realitzen als centres educatius. A més, també s'han atès de forma personalitzada 32 casos individuals que s'han adreçat al servei de Tecnoatenció, i s'han fet 14 xerrades a grups de famílies, amb la qual cosa s'han superat els 5.000 usuaris del servei.

En la seva implementació hi col•laboren el Citilab Cornellà, una empresa de serveis socioeducatius i els experts en addiccions del P.A.S. (Prevenció, Assistència i Seguiment), que gestionen el CAS Fontsanta. Aquest és un centre que ofereix informació, orientació, formació i assessorament a totes les persones que es troben en una situació de drogodependència, que abasta els municipis de Cornellà, Esplugues, Sant Just Desvern i Sant Joan Despí.

Tota la informació a la NOTA DE PREMSA