Creix l’ús de l’atenció ciutadana amb Cita Prèvia

Fer facilitar els tràmits i gestions que hem de fer a l'Ajuntament, cada cop és més fàcil fer-los a través de la web -tràmits on-line- , i també, en els casos que sigui necessari, acudir a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Cornellà havent demanat dia i hora mitjançant el servei de Cita Prèvia.
Durant 2016, s'han realitzat 19.005 tràmits a l'OAC amb persones que han demanat hora mitjançant aquest servei. La xifra ha augmentat un 10% respecte de l'any anterior, quan van ser 17.255 atencions via Cita Prèvia.
Per sol•licitar-la, la forma més fàcil és a través d'Internet, que permet escollir l'horari i dia que necessitem. També podem indicar el tràmit que ens interessa realitzar i consultar els documents necessaris.

La cita també es pot sol•licitar per telèfon o en el punt d'informació de la mateixa OAC, encara que així no evitem haver d'acudir dues vegades a l'oficina, situada a la planta baixa de l'Ajuntament. És oberta de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30 hores (fins a les 13.30 h a l'estiu), i a la tarda de 16.30 a 19 h; en horari de tarda, només es poden realitzar gestions si es disposa de cita prèvia. Des del web municipal, les persones que disposen de certificat digital també poden utilitzar el servei de Carpeta Ciutadana.

Web Cita prèvia