Polítiques d'igualtat

El CIRD continua oferint el seu servei de forma telefònica i telemàtica durant l'estat d'alarma per la COVID-19

S'ofereix assessorament jurídic, social i psicològic, amb especial atenció a les víctimes de violència masclista

El Centre d'Informació i Recursos per a les Dones (CIRD) ofereix durant l'estat d'alarma per la COVID-19 atenció telefònica i telemàtica. oferint el seu servei d’assessorament i suport social, jurídic i psicològic a les dones durant aquesta situació d’alerta sanitària. En els casos d’emergència per violència masclista, les seves atencions són presencials.
També manté contactes telefònics amb les dones grans que viuen soles. De manera diària, es porten a terme trucades on es conversa, s’escolta i s’activen
les mesures de prevenció i de suport corresponents en casos de necessitat.

L’APP de Seguretat de Cornellà ha estat una eina clau per protegir les Dones Víctimes.

Telèfons. Mossos d’Esquadra 112/061 i a la Guàrdia Urbana  933771415