En forma amb les noves activitats als parcs esportius Llobregat i Can Mercader

Des d'aquest mes de novembre, el Parc Esportiu Llobregat (PELL) i el Complex Aquàtic i Esportiu de Can Mercader han presentat noves activitats dirigides i nous horaris per posar-se en forma aquesta tardor. Tant el PELL com el Can Mercader ofereixen l'oportunitat de fer esport amb opcions variades i amenes intercalant les sessions que més us agradin.

Amb cada activitat s'obté un benefici concret, per una banda es pot treballar la millora cardiovascular amb l'spinning o el zumba, o la tonificació muscular amb el bodypump, combinar totes dues, cardiovasculars i musculars, o treballar cos i ment. I si el que us agrada és l'activitat a l'aire lliure també hi podeu triar aquesta opció, o bé comprovar les avantatges que aporta per a la nostra salut tonificar-nos dins de l'aigua. Ara, s'han estrenat dues activitats més: el SH'BAM, una activitat coreografiada amb música per ballar i així poder extreure tot l'art que portem a dins, i la possibilitat d'iniciar-vos en el HIIT, un circuit d'entrenament d'alta intensitat.

El PELL i Can Mercader posen a l'abast del ciutadà uns preus asequibles amb un ampli ventall de descomptes per a col·lectius concrets i abonaments. Per exemple, si vius a la ciutat o descomptes a partir del segon membre de la vostra família que es doni d'alta a qualsevol de les instal·lacions i també per a tots els qui encara que no viviu a Cornellà, però hi treballeu. També hi ha una tarifa espècial per a poder gaudir de les dues instal·lacions indistintament.

 

Consulta els nous horaris en el PELL
Consulta els nous horaris en CM