Comença un mes de còmics: 41a Mostra del Còmic a Cornellà

Comença novembre i Cornellà s'omple de Còmics. La 41a Mostra del Còmic a Cornellà és present durant tot el mes a sales d'exposició, biblioteques, espais juvenils i molts d'altres per difondre, una vegada més, les millors creacions tant d'artistes emergents com d'autors i autores consagrats en l'art de la historieta.

L'exposició central, que recull les millors obres presentades a aquesta edició del Concurs de Còmics, s'inaugura el divendres 7 de novembre, a les 20 hores, al Castell de Cornellà. En el transcurs de l'acte, es lliuraran els premis del Concurs i també es reconeixerà la tasca d'Irene Márquez, que ha guanyat el 32è Premi Ivà a la millor historietista professional. Aquest guardó el concedeixen per votació popular els seguidors del concurs. L'exposició del Castell reserva un espai al 'Racó de l'Ivà', on tots els artistes reconeguts amb aquest premi han elaborat una vinyeta en record de l'enyorat Ivà.

A més de les exposicions següents i d'altres, la Mostra del Còmic a Cornellà inclou tallers i activitats a biblioteques, centres cívics, instituts, llibreries, mercats... Consulta tota la programació a l’Agenda o al programa d'aquesta edició:

https://agenda.cornella.cat ··· Programa de la 41a Mostra (pdf)

 

EL CASTELL
Del 3 al 30 de novembre

EXPOSICIÓ ‘41è CONCURS DE CÒMICS CIUTAT DE CORNELLÀ’

Espai central de la 41a Mostra del Còmic: els treballs guanyadors i finalistes del 41è Concurs de Còmics Ciutat de Cornellà. També hi trobareu l'espai Racó de l'Ivà, amb les historietes realitzades per tots els guanyadors i guanyadores del Premi Ivà.

MUSEU PALAU MERCADER
Fins al 15 de febrer

EXPOSICIÓ ‘MIQUEL FUSTER (1944-2022). LA VIDA EN UN TRAÇ’

Un recorregut artístic i vital per la trajectòria d’un dibuixant que, després d’una llarga carrera professional en el món del còmic, va patir un fort daltabaix que el va portar a viure al carrer durant 15 anys.

ESPAI CULTURAL FREDERIC PRIETO
Del 3 al 29 de novembre

EXPOSICIÓ ‘'BLACKSAD: UNA VERSIÓ ENTRE LES OMBRES', DE L'ESCOLA JOSO’

Homenatge al primer àlbum de l’obra de Juan Díaz Canales i Juanjo Guarnido en el 25è aniversari de la seva publicació. 46 alumnes de l’Escola Joso han tornat a dibuixar cadascun una pàgina de l’àlbum.

PATI BLAU (Carrer Verge del Pilar, 24)
Del 3 al 29 de novembre

EXPOSICIÓ ''US', DE SARA SOLER'

'Us' ha estat premiat com Millor Fanzine del 39è Còmic Barcelona. Amb humor, s’hi explica la transició de gènere de la Diana, la parella de l’autora.