Borsa de Treball

Com funciona la Borsa de Treball en línia de l'Ajuntament de Cornellà?

 

Foto: iJeab/ShutterstockQuè és?

Una eina per consultar i presentar ofertes de feina en línia a través del web municipal. La nova borsa telemàtica de l'Ajuntament de Cornellà respon a les necessitats d’adaptar el servei de recerca de feina als nous canals, amb l’objectiu de millorar l’ocupabilitat i aconseguir la inserció efectiva de la ciutadania que està en procés de cerca activa d’ocupació.

L'usuari pot consultar les ofertes laborals vigents i donar-s’hi d’alta, des de casa. Un equip tècnic especialitzat validarà les candidatures de les persones que s’inscriguin a les ofertes, per tal de comprovar la idoneïtat dels llocs de feina als quals s’han presentat, i se’ls informarà via correu electrònic de l’estat del tràmit.

Pel que fa a les empreses, poden publicar ofertes de feina a la Borsa, que seran igualment validades, i, fins i tot, podran generar un espai personal d’empresa per poder fer el seguiment dels processos de selecció.

 

Com funciona?

proces-borsa-treball.pngUsuaris: per crear o entrar al vostre perfil d'usuari entreu a Inici de sessió. Si ja formeu part de la Borsa de Treball, haureu de configurar el vostre accés web mitjançant l'opció de Recordatori de contrasenya. Podreu veure les ofertes de treball filtrades segons el vostre perfil, o bé les formacions disponibles.

Empreses: per crear o entrar al vostre espai personal, feu clic a Espai personal empreses. Podreu penjar les vostres ofertes perquè siguin validades i publicades.

 

Més informació

Tot i aquest nou canal, l’equip tècnic del departament de Polítiques d’Ocupació de l'Ajuntament està disponible per atendre qualsevol consulta telefònicament o de forma presencial, amb cita prèvia.

DEPARTAMENT DE POLÍTIQUES D'OCUPACIÓ
iconfinder-location_211767.png Parc de Can Mercader. Carretera de l'Hospitalet, s/núm.
iconfinder-mail_183573.png ocupacio@aj-cornella.cat
 iconfinder-telephone_134148.png  93 474 33 99