Nova exposició temporal “Fer. L’humor amable” al Museu Palau Mercader
Durant el mes de novembre, Cornellà esdevé la ciutat del còmic. I per conèixer i apropar-nos a aquest llenguatge artístic tant present a la nostra ciutat, tant el Museu Palau Mercader com el Castell acullen exposicions d’aquesta temàtica.
A partir del diumenge 1 de novembre i fins el 14 de febrer del 2021 podreu visitar la nova exposició temporal del Museu Palau Mercader. Es tracta d’una exposició sobre Josep Antoni Fernández y Fernández (Mansilla de las Mulas, Lleó, 1949 – Barcelona, 2020), conegut pel seu pseudònim Fer, un dels ninotaires més importants del país. Va publicar els seus ninots al diari El Punt Avui des de 1987 i ha estat director de revistes satíriques com El Papus o El Jueves.
Exposició retrospectiva de la seva obra, una antologia que abraça els diferents aspectes vitals d’un dels noms imprescindibles de l’humor català contemporani. Comissariada per KAP (Jaume Capdevila) i produïda pel Museu Abelló.
Horari d’obertura del Museu Palau Mercader:
Diumenges i festius de 10 a 14h