Patrimoni cultural

Nova exposició temporal “Fer. L’humor amable” al Museu Palau Mercader

Exposició temporal sobre el dibuixant Fer al Museu Palau Mercader, de l'1 de novembre al 14 de febrer de 2021
Nova exposició temporal “Fer. L’humor amable” al Museu Palau Mercader
Títol i dibuix Fer

Durant el mes de novembre, Cornellà esdevé la ciutat del còmic. I per conèixer i apropar-nos a aquest llenguatge artístic tant present a la nostra ciutat, tant el Museu Palau Mercader com el Castell acullen exposicions d’aquesta temàtica.

A partir del diumenge 1 de novembre i fins el 14 de febrer del 2021 podreu visitar la nova exposició temporal del Museu Palau Mercader. Es tracta d’una exposició sobre Josep Antoni Fernández y Fernández (Mansilla de las Mulas, Lleó, 1949 – Barcelona, 2020), conegut pel seu pseudònim Fer, un dels ninotaires més importants del país. Va publicar els seus ninots al diari El Punt Avui des de 1987 i ha estat director de revistes satíriques com El Papus o El Jueves.

Exposició retrospectiva de la seva obra, una antologia que abraça els diferents aspectes vitals d’un dels noms imprescindibles de l’humor català contemporani.  Comissariada per KAP (Jaume Capdevila) i produïda pel Museu Abelló.

Horari d’obertura del Museu Palau Mercader:

Diumenges i festius de 10 a 14h

Visita'ns!