Polítiques d'igualtat

“Fugim de la LGTBIfòbia” - Escape Room

El 19 de febrer es commemora el Dia Internacional de l’Esport contra la LGBTIfòbia.
Aquesta diada, que recorda la data del naixement de Justin Fashanu, primer futbolista professional en actiu en sortir de l’armari, té com a objectiu rebutjar la discriminació i exclusió que pateixen les persones LGTBI i donar visibilitat a la diversitat afectiva sexual i de gènere en l’àmbit esportiu.
Amb motiu d’aquesta diada, el Departament d’Esports de l’Ajuntament de Cornellà, el Consell Esportiu del Baix Llobregat i el Servei d’Atenció Integral LGBTI-Decolors de Cornellà han organitzat, aquest dissabte 11 de febrer de 10h a 14h, un Escape Room contra la LGTBIfòbia a la plaça de l’Església.
L’activitat és oberta a tothom i l’objectiu de l’Escape Room “Fugim de la LGTBIfòbia” és desbloquejar 6 codis QR, a través de la realització de proves lúdico esportives relacionades amb al temàtica LGTBI. Es pot participar individualment o com equip.
A més a més, per commemorar aquesta diada (i com altres entitats han fet anys anteriors), el cap de setmana del 25 i 26 de febrer, alguns equips sèniors del Club Handbol Ràpid Cornellà, l’Associació Esportiva Sàndor i el Club Esportiu Cornellà llegiran un manifest en contra de la LGTBIfòbia i estendran la bandera irisada abans del seu partit de la jornada.
Per una Cornellà Diversa!