Activitats en família
Geogimcana
La GeoGimcana consisteix a resoldre els 12 enigmes que estan explicats dins de codis QR penjats per tota la ciutat. Cada codi et portarà al següent, però no oblidis resoldre l'enigma i apuntar les respostes al teu mòbil o en un paper, necessitaràs totes les respostes per superar la PROVA FINAL.
La GeoGimcana es pot fer en solitari o compartida amb les persones de la mateixa unitat de la llar. Si en una prova coincideixen diferents grups, s'hauran de respectar les mesures establertes relatives a la prevenció de la propagació de la COVID-19. La ubicació de la primera prova és a la plaça de l'Església.
La Geogimcana no està activa.
Més informació: @esportscornella
Descobreix l'esport en família
Cursa d'Orientació sense classificació, on els participants hauran de trobar els diferents espais esportius de la ciutat mitjançant l'ajuda d'un mapa que trobareu a continuació. Es recomana imprimir-lo però també es pot seguir la ruta amb el telèfon mòbil o tauleta.
Amb l'ajuda del mapa descobriu tots els espais esportius i feu una foto en família per immortalitzar el moment. Durant tot el recorregut podeu fer fotos i vídeos per pujar-les a les vostres xarxes socials i etiquetar-nos perquè puguem veure la vostra participació i la puguem compartir.
- Orientació familiar Sant Ildefons
- Orientació familiar La Gavarra-Centre
- Orientació familiar El Pedró-Fontsanta
- Orientació familiar Riera
- Orientació familiar Almeda
Més informació: @esportscornella
Una volta amb bici o patinet
Activitat esportiva en família, amb bicicleta o patinet, per conèixer i gaudir d'un recorregut pels diferents barris de la ciutat. El passeig es pot fer en solitari o en família, hi ha quatre recorreguts diferents a triar. Només hauràs d'escollir el teu, fer un clic a l'enllaç al teu dispositiu i iniciar l'activitat.
El material que necessitaràs serà portar la teva bicicleta, patins o patinet; sempre amb el casc col·locat i respectant les mesures de seguretat de circulació viària; segueix el recorregut prioritàriament pels carrils bici, sempre que sigui possible, però recorda que el carrer és de tots i per tant, hauràs de respectar els altres usuaris del mateix.
Les quatre rutes són de recorregut circular, començaràs i acabaràs en el mateix punt. Tots els recorreguts tenen una distància aproximada de 6 quilòmetres i es tracta de gaudir del passeig i conèixer racons de la ciutat mentre tens cura de la teva salut. Recorda portar aigua i el teu millor somriure.
- Barri Centre: sortida i arribada a la plaça de l'Església
- Barri Sant Ildefons: sortida i arribada davant de l'mercat
- Barri Almeda: sortida i arribada davant de l'entrada de Can Mercader
- Barri Riera: sortida i arribada a la parada Cornellà-Riera
Més informació: @esportscornella
Senyalitza't en forma
Activitat unipersonal i/o familiar que permet fer diferents exercicis a partir dels senyals de trànsit repartits per la ciutat. No hi ha material ni roba específica. Quan surtis al carrer, anima-t'hi!
Més informació: @esportscornella
Circuits per passejar i per córrer
Més informació a les xarxes socials del departament d'Esports: