Esports

Més de 4.400 escolars a les Jornades Esportives

El 25 de novembre, coincidint amb el dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència vers les Dones, va donar el tret de sortida a les trobades esportives escolars.

Alumnat dels 22 centres educatius de primària, participaran aquest curs 2025-2026 en diferents jornades esportives de diferents temàtiques. Aquesta organització i desenvolupament de les jornades és gracies al Grup de Mestres d’Educació Física de totes les escoles de la ciutat.

Els infants de 2n participaran gaudiran de les jornades del Jocs del Món, els de 3r a les jornades de Jocs Cooperatius, els de 4t a les Olimpíades d’Atletisme, el de 5è a la curs d’Orientació, i els de 6è a les Jornades de Sensibilització i Jornades Multiesportives.

Un total de 27 dies, entre els mesos de novembre a maig que donaran oportunitat a més de 4.400 escolars de primària a gaudir de l’aciditat física i l’esport, en diferents instal·lacions municipals i en companyia d’altres nens/es de la ciutat.