Al centre d'ensenyament
Propostes Educatives
En aquesta pàgina trobareu un llistat de les diferents activitats que ofereix el departament d'Esports per als centres educatius de Cornellà. La informació més actualitzada la trobareu especificada cada curs a la web de les Propostes Educatives.
Jornades organitzades pel Departament d’Esports
El Grup de Treball de Mestres i Professors d'Educació Física, dels centres educatius de Cornellà i el Departament d'Esports de l’Ajuntament de Cornellà, organitzen diverses trobades esportives per trencar amb la dinàmica de sessions al pati o al gimnàs de l'escola i compartir un matí diferent, on la pràctica esportiva i la relació amb altres infants sigui l'eix conductor d'aquesta jornada.
- Jocs del Món, dirigit a 2n primària
- Jocs Cooperatius, per a infants de 3r primària
- Olimpíades, per alumnat de 4t primària
- Cursa Orientació, jornada al Parc de Can Mercader enfocada a alumnat de 5è primària
- Jocs Multiesportius, per alumnat de 6è primària
- Jornades de sensibilització, enfocat a alumnat de 5è o 6è i es realitza al Espai Esportiu Sant Ildefons durant dues setmanes




