Ja tenim nou Logo!
El Consell d'Infants de Cornellà de Llobregat tria el nou logo com a signe identificatiu del Consell.
La iniciativa va començar amb una convocatòria del Consell d'infants a les tutories de les escoles locals, on els nens i nenes de 5è i 6è dels centres educatius van treballar les seves idees. Les propostes van ser dipositades en una bústia simbòlica el dia internacional de la infància, donant lloc a un procés democràtic en el qual els participants del Consell d’infants van tenir veu i vot.
En la sessió del Consell d'Infants, celebrada al desembre, es va realitzar una selecció dels logos més destacats, i va ser escollit el disseny representatiu.
Aquest logo serà l'emblema que acompanyarà al Consell d’infants de Cornellà de Llobregat durant la seva trajectòria.
Des d'aquí volem agrair a tots els que van participar en el procés democràtic del disseny del nostre logo.
La vostra creativitat, esforç i compromís han estat fonamentals per a aconseguir aquest resultat que representa la nostra identitat. Gràcies per fer realitat aquest projecte veritablement col·laboratiu i significatiu.
A més, els logos que no van ser seleccionats seran exhibits en una exposició especial durant el Dia Internacional de les Famílies, una data en la qual es retrà homenatge a la creativitat i participació de tots els nens i nenes que van formar part d'aquesta iniciativa.
El Consell d'Infants destaca la importància de fomentar la participació activa dels infants en la vida de la ciutat, brindant-los una plataforma per a expressar-se i contribuir a la construcció d'una comunitat més inclusiva i participativa.