Cornellà Creació convida a Mónica Deza, vicepresidenta de McCann Worldgroup
Aquesta cita és la tercera de les sis ponències de gran format que la plataforma Cornellà Creació Fòrum ha programat aquesta edició, i se celebra el divendres 20 de gener a partir de les 13:30h al Museu Agbar de les Aigües.
Mónica Deza és una peça cabdal en l’organigrama directiu de MacCann Worldgroup Iberia, el grup de comunicació líder i més guardonat del nostre país. La convidada dirigeix la seva Unitat de Neurociències de la Comunicació i dedicarà la seva ponència a analitzar l’impacte econòmic de la comunicació en el segle XXI. Davant d’un fòrum d’uns dos-cents empresaris, Deza explicarà estratègies de comunicació aplicables al món empresarial afavorint l’èxit de la seva activitat. Precursora de la incorporació de les noves tecnologies en la comunicació Deza és especialista en la consecució de resultats, amb la innovació i la creativitat com a pilars en el marc del nou paradigma digital. Al llarg de la seva trajectòria laboral, Mónica Deza ha ocupat sempre càrrecs d’alta direcció i ha estat guardonada amb el Premi Directius Plus 2008 en la categoria de Gran Empresa i escollida com una de les cent dones més influents del país en el rànquing del portal Mujeres & Cía.
Cornellà Creació és un punt de trobada del teixit empresarial que s’ha convertit en una oportunitat per conèixer vivències empresarials d’èxit, analitzar-les i generar iniciatives que puguin ser tot un referent pels empresaris de Cornellà i del seu entorn. Intervenen amb el seu patrocini una trentena d’empreses entre les quals destaca Aigües de Barcelona com a patrocinador principal.
![]() |
Inscripció a la conferència-dinar |
![]() |
Web del Cornellà Creació Fòrum |
![]() |
Blog del Cornellà Creació Fòrum |