Servei de mediació
El Servei Municipal de Mediació Ciutadana és un espai de l'Ajuntament de Cornellà per oferir assessorament i una intervenció neutral a través d'un equip de professionals que intenten ajudar a resoldre conflictes entre veïns a través del diàleg.
Al Servei de Mediació, les parts implicades al conflicte poden parlar i treballar conjuntament per trobar una solució als seus problemes de convivència amb l'ajuda d'un professional de la mediació. La mediació facilita l'establiment d'una relació sincera entre les parts en conflicte, augmentant el respecte i la confiança entre aquestes i millorant la comunicació i la comprensió mútua.
És un servei universal i gratuït, obert a la ciutadania de Cornellà. Podeu fer una sol·licitud de mediació a través de la web de Tràmits.
Tràmits - Sol·licitud de mediació
Principis de treball:
Voluntarietat: les parts han de participar en el procés de mediació de manera voluntària.
Les parts han de col·laborar en la gestió del conflicte: Les parts han de treballar, amb l'ajuda del mediador o mediadora, per trobar la solució al seu conflicte.
Confidencialitat: la informació que aportin les parts al servei de mediació és totalment confidencial.
Neutralitat: el mediador o mediadora és un professional neutral dins del procés.
Contacte:
93 377 02 12
93 377 82 63
mediaciociutadana@aj-cornella.cat
De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores.