El 13è. Saló de la Immersió arriba a la Fira

Serà entre els dies 16 i 18 de març en el recinte firal de Cornellà. Aquest certamen, el més important del sector del submarinisme a Espanya, reunirà a les empreses i a escoles dedicades al busseig.
El 13*er. Saló de la Immersió arriba disposat a oferir als visitants les últimes novetats al món de la immersió. Així mateix, els assistents podran participar de nombroses activitats que es programaran com els batejos de busseig en piscina, jornades, demostracions, xerrades, etc.

Entre les activitats que es desenvolupen destaquen també les exposicions sobre la història del busseig, fotografia submarina i fins i tot art subaquàtic.

Un tema sempre important a la fira són els viatges. Es pot obtenir informació sobre les millors destinacions de turisme d'aquesta pràctica, zones d'immersió, ofertes i promocions de les agències que estaran presents.

Entre els molts expositors que acudeixen a la trobada podrem veure embarcacions dissenyades per bussejar, revistes i publicacions especialitzades en submarinisme, equips professionals i tècnics, escoles i centres de diferents països, tendes, institucions com els GEAS de la Guàrdia Civil, que exposen el seu material de rescat i emergències, associacions, projectes científics i molt més.

Més informació: www.firacornella.com