Les Aules d’Estudi municipals obren fins al 3 de febrer
Les aules municipals d’estudi obren les seves portes del 21 de desembre al 3 de febrer, amb la intenció d’oferir un espai adequat de silenci i concentració i amb connexió Wi Fi, als alumnes que s’han de preparar els exàmens del primer trimestre de l’any.
Com ja és tradicional, els estudiants tenen al seu abast les instal·lacions del Centre Cultural Joan N. García-Nieto (Mossèn Andreu, 13-19, 3a planta) el divendres de 20 a 24 hores i el dissabte i diumenge de 10 a 14 h i de 16 a 24 h. Per la seva part, el Citilab (Pl. Can Suris, s/n.) estarà disponible el dissabte i el diumenge, en el mateix horari.
L’Ajuntament organitza les aules d’estudi a diferents moments de l’any, com ara Nadal, els mesos de maig-juny i agost-setembre, en resposta a les necessitats de l’alumnat de la ciutat.
![]() |
Aules Municipals d'Estudi |