Comencen els actes de la Jordiada

La Jordiada mobilitza any rere any centenars de persones a la ciutat, al voltant de la festivitat de Sant Jordi. Aplega activitats culturals, música, teatre i, en especial, tota mena d'actes que promoguin la cultura popular i tradicional i la identitat catalana. Aquest any es desenvolupa entre el 12 i el 21 d'abril. La 21 edició comença amb la presentació al Castell de Cornellà, el divendres 12 a les 20:00h. Aquest mateix diumenge se celebra també l'11 edició de la passejada incògnita "Tresquem per Cornellà".

La culminació de la programació, com és habitual, correspon a la gran festa del parc de Can Mercader, que tindrà lloc durant el matí i la tarda del diumenge 21 d'abril, a partir de les 11.30h. Mostra de cultura popular, d'artesania, activitats i tallers infantil, puntes de coixí, sardanes, castellers, parades de venda de roses i llibres i de difusió de la lectura, un dinar popular...la festa de Can Mercader és una de les trobades festives més multitudinàries de la ciutat de Cornellà i ha esdevingut una cita obligada per a moltes persones de tota l'àrea metropolitana.

El Cor del Liceu, a l'Auditori

Entre les activitats de la setmana que ve, cal mencionar que l'Auditori de Cornellà acollirà el concert principal de la Jordiada el dissabte 20 d'abril (20.30h), en una cita de gran categoria: el Cor del Gran Teatre del Liceu, dirigit per José Luis Basso, ofereix una vetllada amb la voluntat de donar a conèixer la seva gran qualitat musical a Cornellà. Es poden obtenir les entrades a la web de l'Auditori: www.auditoricornella.com.

Programació de la Jordiada