Exposicions, la Nit dels Museus i altres activitats per gaudir del cap de setmana

Ahir dijous es va inaugurar al Museu Agbar, la mostra "Agua,Aguas". Una exposició pluridisciplinària on es mostraran obres de Nicanor Parra, Patricio Court, Pedro Madueño, Din Matamoro, Pepe Moll de Alba i Mª Luisa Rojo acompanyades de textos inèdits de Félix de Azúa, Albert Espinosa, Marcos Giralt Torrente, Quim Monzó i Suso del Toro, i del recull de poemes d'Andrés Sánchez. La  mostra es podrà visitar fins el 28 de juliol. També el Museu Agbar ha preparat diferents iniciatives per celebra La Nit dels Museus el proper 18 de maig.

També, fins el 14 de juny de 2013, es veurà per darrera vegada, l'exposició commemorativa del Centenari del Carrilet. Una mostra itinerant, que ja ha passat per totes les poblacions per on han tingut influència aquest mitjà de transport tant econòmicament com socialment.  La mostra s'inaugurarà el dijous a les 19h a la Sala Titan de la Biblioteca Marta Mata. Comença amb una crònica de la Vanguardia del 29 de desembre de 1912, quan va començar a circular i segueix amb una selecció de fotografies de l'època i mostres de trens i altres objectes relacionats amb el ferrocarril.

Així mateix, Teatre Familiar per als infants, activitats de lleure i esportives, es poden gaudir durant el cap de setmana i es poden consultar a l'agenda de la web de l'Ajuntament.


Consulta aquí més informació sobre l'exposició del Centenari del Carrilet
Imatges i recull de l'Exposició del Carrilet
Informació sobre l'Exposició "Agua,Aguas"
Web del Museu Agbar