Casals, campaments i patis oberts, opcions per als més joves aquest estiu
Nombroses escoles, entitats i clubs esportius ofereixen casals i campus d'estiu per passar-ho en gran fins a finals de juliol. A continuació adjuntem un llistat amb les opcions que es posen a l'abast de les famílies de Cornellà.També, el projecte "Educar per Créixer" ha elaborat un extens programa d'activitats que també inclou activitats per a aquest estiu, com ara tallers d'idiomes, de repàs,etc.
Patis oberts, un altra alternativa
Així mateix, el programa de patis oberts posa a disposició dels nens, nenes i joves
espais adequats on poder-se relacionar i fer esport. Es tracta de
facilitar l'ús del pati escolar perquè pugui ser un espai educatiu també
el cap de setmana i durant tot l'any.
Durant
les tardes dels mesos d'estiu, aquests patis escolars compten amb un
dinamitzador/a esportiu/va que supervisa la pràctica de les activitats i
coordina el bon funcionament de les instal·lacions. En total són 8
dinamitzadors.
Aquest estiu Cornellà té dues piscines exteriors!
Des de finals de juny obre les portes la piscina exterior del Parc Esportiu Llobregat i, després de quatre anys, també les piscines exteriors del Complex Aquàtic i Esportiu Can Mercader. Les dues instal·lacions romandran obertes fins a l'1 de setembre i el seu horari serà de 10.30 a 19:30h, tots els dies de la setmana, de dilluns a diumenge.
A més dels abonats a qualsevol de les dues instal·lacions (PELL i/o Can Mercader), també podran accedir a les piscines tots els ciutadans i ciutadanes de Cornellà a través de les diferents formules que s'ofereixen, com ara: entrada puntual, abonament de temporada (per una o dues instal·lacions) i fins i tot amb abonaments de 10 i 20 usos.
Per a més informació adreceu-vos a les recepcions del PELL o de Can Mercader, o consulta la web: www.parcesportiullobregat.com
|
Consulta aquí el llistat de casals i campus 2013 |
|
| Consulta aquí les activitats d'estiu de l'Educar per Créixer |
|
| Informació sobre patis oberts |