El Solstici d’estiu obre un cap de setmana amb moltes activitats

Avui divendres, a partir de les 12 de la nit, a la carretera Esplugues ,s/n (parc a l'alçada del carrer Catalunya) tindrà lloc el Solstici d'Estiu que tradicionalment organitzen cada any els Diables de Cornellà. Aquesta festa del foc per rebre l'estiu començarà amb la lectura d'un manifest diabòlic per donar pas, posteriorment, a la ronda de foc,  a la festa i al ball.

Paral·lelament,  l'agenda de la ciutat es completa amb una sortida nocturna en bicicleta a la platja del Prat (divendres, 20h des de la passarel·la del riu), o el concert també divendres (22h) de la Mª del Mar humanes a l'Orfeó Catalònia. Per als joves, les Nits Insòmnia continuen vigents.

El Museu Palau Mercader compta fins a finals de juliol amb una exposició de l'evolució del bàsquet català amb opcions per poder participar en un joc de 3x3 i també al Castell es pot visitar la mostra de l'artista Carme Malaret. Els Patis de 4 escoles també estaran disponibles per als joves i la pràctica esportiva tots els dies, inclosos els caps de setmana.

També al Museu Agbar la Ludoteca d'estiu convida a passar una estona agradable als infants.

 

Consulta aquí l'agenda de la ciutat

Museu de Matemàtiques