El Complex Can Mercader i el Centre Cultural Sant Ildefons compleixen dos anys
Cornellà compta amb una xarxa d’equipaments moderna i funcional adaptada a les necessitats actuals de la ciutadania. Entre aquests, destaquen el Complex Aquàtic i Esportiu Can Mercader i el Centre Cultural Sant Ildefons, que ara compleixen dos anys a ple rendiment.
El Complex Can Mercader va incrementar durant 2014 un 30% el nombre d’abonats, que a dia d’avui superen els 2.000. A més, funciona en xarxa amb el Parc Esportiu, pel que qualsevol usuari d’una de les dues instal·lacions pot assistir a activitats de l’altra. Amb motiu del segon aniversari, aquesta setmana ha preparat una agenda esportiva, que pots consultar AQUÍ, amb sessions gratuïtes de bodypump, bodybalance, zumba, spinning, aiguafit... a més d’un seguit de regals i sortejos per tots els participants.
Pel que fa al Centre Cultural Sant Ildefons està format per una biblioteca i un centre cultural, en un únic edifici, i incorpora un auditori. La biblioteca té una superfície de 1.660 m2, que es distribueixen en dues plantes. Compta amb un fons inicial de 18.000 volums. Ofereix, entre altres, els serveis d’informació i préstec, accés a Internet i zona Wi-Fi, àrea de música i sala polivalent. Completa així una xarxa de tres biblioteques públiques a la ciutat.