Valeria Domínguez i Inma Puig protagonitzen una nova cita del Cornellà Creació

Dues dones amb molt a dir, amb posició estratègica en primera línia del món dels negocis, protagonitzaran el face to face de la propera sessió del fòrum Cornellà Creació que tindrà lloc aquest divendres, 2 d'octubre, a partir de les 9 hores a l’Auditori de Cornellà. La sessió tindrà format conferència-esmorzar.

D’una banda, Valeria Domínguez, directora de eBussines&Omni-channel i membre del Comitè de Direcció d’Adolfo Domínguez. D’altra, Inma Puig, especialista en psicologia aplicada a l’empresa i experta en consultoria emocional, dinàmica de grups i en empreses familiars. Un face to face de luxe presentat per Jesús Silva, d’UBS.

Valeria Domínguez ha liderat l’estratègia digital de la marca de moda Adolfo Domínguez multiplicant per 20 el resultat de la seva facturació. En un temps rècord ha aconseguit que adolfodominguez.com es posicioni entre les marques online més buscades. Representa la combinació perfecta entre els valors tradicionals de l’empresa familiar i una formació vinculada a la innovació i a les noves tecnologies.

Inma Puig és professora de l’escola de negocis ESADE. Consultora emocional de diferents empreses també treballa com a psicòloga de clubs esportius de primer nivell, avalada per la seva experiència en dinàmica de grups i anàlisi del comportament, així com en la creació, formació i desenvolupament d’equips d’alt rendiment.

Més informació i inscripcions a la web del Cornellà Creació