El Síndic presenta el seu informe de 2015 al Ple amb 188 queixes i 67 consultes tramitades
L’oficina del Síndic de Greuges de Cornellà va realitzar 262 gestions durant 2015, entre queixes, consultes i iniciatives d’ofici. Destaquen les actuacions en l'epígraf Servei a les persones, un 58% de les queixes (110 de 188), i el 83% de les consultes (56 de 67).
El Síndic, Joan Barrera, també ha elevat 7 iniciatives d'ofici adreçades a l'administració municipal. A la seva intervenció davant el ple per presentar l'informe de les actuacions de l'any passat, Barrera va destacar les queixes vinculades a la crisi econòmica, especialment en temes socials: l'accés a l'habitatge o l'aplicació de la Llei de la Dependència. D'una altra tipologia d'actuacions, cal mencionar les vinculades a l'espai públic, per l'impacte acústic i ambiental d'activitats de restauració a la via pública. Finalment, va voler destacar que un dels grans reptes actuals de Cornellà és de preservar el marc de convivència que hem mantingut fins ara.
![]() |
CONSULTA L'INFORME SENCER |
![]() |
Quadríptic resum de l'informe del Síndic de 2015 |