Jornada sobre cooperativisme per a persones aturades a Procornellà
El Centre d'Empreses del Baix Llobregat, l'àrea de promoció econòmica de l'empresa municipal Procornellà, organitza el 22 de novembre, de 10 a 13.30 hores, a L'Auditori de Cornellà, una jornada sota el títol Cooperatives: una altra manera de treballar, adreçada a persones aturades, principalment majors de 45 anys i aturats de llarga durada. La jornada forma part del paquet de mesures promogudes per l'Ajuntament de Cornellà en el marc de l'Acord Social per a la reactivació econòmica i l'ocupació.
L'objectiu és presentar el model d'empresa cooperativa com a una alternativa a l'ocupació i posar de relleu la importància de valors del cooperativisme. Les cooperatives es basen en els valors d'auto-ajuda, responsabilitat, democràcia, igualtat, equitat i solidaritat. Són organitzacions gestionades democràticament pels socis, que participen activament en la definició de polítiques i la presa de decisions. Els socis contribueixen equitativament al capital de les cooperatives i el gestionen democràticament.
La jornada comptarà com a ponent amb Joseba Polanco, Director de la Confederació de Cooperatives de Catalunya (CoopCat) que parlarà de "Les cooperatives com a alternativa a l'emprenedoria en solitari". Posteriorment hi haurà una taula rodona amb la presentació d'experiències d'èxit cooperativista. En acabar, serà el moment de l'intercanvi d'informació i la trobada entre empreses cooperatives i participants a la jornada.
| Consultar activitats del Centre d'Empreses Baix LLobregat | |
| Inscripció al seminari o trucant al telèfon 93 474 80 42 | |
| Programa de la Jornada |