Inaugurem l'exposició "desÀrtic", una reflexió col·lectiva sobre la importància de conservar l'ecosistema.

El proper dijous 8 de febrer a les 19h a l'Espai d'Art Moritz, inaugurem l'exposició "desÀrtic", un projecte de siNesTeSia i Greenpeace comissariat per Montserrat Pérez i en col·laboració amb el Centre Cívic Sagrada Família i l’Espai d’Art Moritz. A l’exposició podrem veure l’obra de seixanta artistes que reflexionen sobre la importància de conservar l’ecosistema i la bellesa implícita de l’Àrtic. Així mateix, l’exposició exhibeix un audiovisual on es veu la performance que va realitzar el pianista i compositor Ludovico Einaudi en mig del bell Àrtic. L’artista  va interpretar una peça musical creada especialment per l’ocasió, flotant sobre les gèlides aigües de l’Àrtic, donant veu a les milions de persones que demanen la seva protecció.

L’exposició també ofereix a càrrec de la seva comissària una sèrie de tallers i visites guiades a les que es pot assistir gratuïtament.


Dijous 15 de febrer de 10h a 12:30h
Visita guiada + Taller Art i Creació Àrtica


Dilluns 26 de febrer de 17h a 19h
Visita guiada + Taller tèxtil desÀrtic


Dilluns 5 de març de 17h a 19h
Visita guiada + Taller “Microrelats desÀrtic”


Per reservar plaça o concertar altres dates de vistes guiades i tallers, posar-se en contacte amb el Departament de Cultura.

Informació i inscripcions:
Departament de Cultura
C. Jacint Verdaguer, 16-18
08940 Cornellà de Llobregat
Tel. 93 377 02 12(ext.1480)
cultura@aj-cornella.cat
www.cornella.cat
www.sinestesia1.wixsite.com/sinestesia