Consulta ciutadana per recollir idees sobre els usos de Can Bagaria
L’Ajuntament de Cornellà obre un procés de consulta ciutadana sobre els possibles serveis que en un futur hagi d’aplegar el complex patrimonial de Can Bagaria, a través de la pàgina Cornellà Opina. Del 15 de juny al 15 de setembre podeu fer la vostra aportació i, alhora, opinar respecte les propostes presentades amb anterioritat per la ciutadania, les entitats i els col·lectius de l’àmbit educatiu i institucional.
Darrerament, s’han fet sessions informatives en els diferents barris de la ciutat explicant el projecte i el procés participatiu i el passat mes d’octubre es va dur a terme una Jornada de Portes Obertes per donar a conèixer l’equipament de primera mà. També es va mantenir contacte amb col·lectius de l’àmbit de la formació, l’art i la cultura de la ciutat i s’han visitat equipaments amb experiències similars a poblacions veïnes.
Fruit de tot aquest procés previ, s’han recollit al voltant d’una cinquantena d’idees respecte als serveis que podria acollir Can Bagaria, que no disposen encara de dotació econòmica. Per ara, està previst ubicar en el recinte l’Escola Municipal de Música i un espai social i comunitari per al barri i, en cas que sigui viable, l’Escola de segona oportunitat “El Llindar”.
Només cal entrar a la pàgina Cornellà Opina i iniciar sessió o bé registrar-se per deixar la vostra opinió.
![]() |
Entra a http://opina.cornella.cat/ |