El concurs de cant La Veu de Cornellà tanca amb èxit de públic i bon nivell artístic la seva primera edició

La primera edició del concurs de solistes La Veu de Cornellà va tancar amb gran èxit de participació de públic que va acudir a la Gala final el passat 10 de febrer per gaudir de les audicions i donar suport als 12 finalistes participants. Un jurat expert, format per músics professionals i professors de cant de la ciutat, va decidir atorgar els següents premis:

Categoria Joves
Primer Premi per a LEVI DIAZ, dotat amb 500€
Segon Premi per a NEREA GREGORIO dotat amb 250€
Tercer Premi per a LOOA ANSA dotat amb 150€

Categoria Adults
Primer Premi per a RUTH JOVÉ, dotat amb 500€
Segon Premi per a ARIADNA RUBIO dotat amb 250€
Tercer Premi per a SARA ALVA dotat amb 150€

Premi especial del públic al 'concursant més carismàtic'
Per a LEVI DIAZ, dotat amb 150€

La iniciativa musical respon a una idea sorgida de la ciutat amb la voluntat de fomentar la música, la cultura i també la participació ciutadana. L'Ajuntament de Cornellà va organitzar el concurs amb el propòsit de donar suport als cantants no professionals i contribuir al seu desenvolupament artístic i personal. Tots els participants havien de ser residents a Cornellà, sense límit d'edat, i amb qualsevol estil i tessitura vocal.

En total es van inscriure 93 persones (entre adults i infants) que van haver de passar un procés de selecció previ, el passat mes de desembre, del qual van sortir 24 semifinalistes que van passar per diverses fases amb audicions presencials i eliminatòries, fins arribar a la final que va tenir lloc aquest diumenge 10 de febrer, a L'Auditori de Cornellà.

 

Llegir la nota de premsa