Afectacions de trànsit a Cornellà a causa d’un tall a l'accés de l'A-2
Les obres de l’autovia B-25 inicien una nova fase dins del procés de remodelació i a partir del dimecres 3 de setembre, a les 10 h, quedarà tallat el ramal de sortida des de la C-245 en direcció a l’A-2 en sentit Barcelona (tal com s’indica en el plànol). L’alternativa recomanada és seguir per la C-245 direcció Cornellà fins a la rotonda de la carretera d’Esplugues i de l’avinguda del Baix Llobregat (a l’alçada del Museu de les Aigües) i fer un canvi de sentit per incorporar-se a l’A-2 en sentit Barcelona per mitjà del bucle (en el mapa s’ha traçat aquest recorregut). Tot plegat, suposarà afectacions de trànsit en aquesta zona de Cornellà per l’augment de vehicles procedents des de Sant Boi.
Aquesta nova fase de les obres de la C-245 no provocarà canvis per sortir de Cornellà, però es notarà l’increment de trànsit en aquest punt de la nostra ciutat, especialment durant les hores punta. Per aquest motiu i amb la voluntat d’evitar col·lapses, recomanem fer servir sortides alternatives des de Cornellà en sentit Barcelona:
▶️Pel barri de Riera, agafant la rotonda de l’Splau des de l’avinguda del Maresme (sortida 609 de l’A-2)
▶️Per l’Almeda, sortint des de El Corte Inglés per la B-20 en sentit Barcelona
▶️Per Sant Ildefons, en la incorporació a la B-20 en sentit Barcelona
▶️Pel barri Centre, Riera i Fontsanta, sortint pel vial Llobregat (BV-2001) direcció Sant Joan Despí fins a accedir a l’A2 per la 607
Pel que fa al transport públic, només la línia nocturna N41 haurà de realitzar aquest canvi de recorregut. La resta de les línies de bus es mantindran igual.