Aquest Nadal, regala local

Aquest any, més que mai, hem d'escollir els establiments de barri per a les nostres compres de Nadal.

La situació de crisi sanitària i econòmica derivada de la Covid-19 fa més necessària que mai la compra de proximitat. Aquesta és l’època de l’any de més compres i és per aquesta raó que des de l’Ajuntament de Cornellà es demana actuar amb responsabilitat i sentit comú, apostant per la proximitat i pel comerç local, que ofereix una atenció propera, personalitzada i de qualitat.

A la ciutat, hi ha prop de 2.500 establiments comercials de diferents sectors, com alimentació, moda, calçat, telecomunicacions, llar, joieria, a més d’hostaleria, restauració i dels tres mercats municipals. Tota aquesta oferta es troba a la guia comercial online (www.guiacomercialcornella.cat), que s’actualitza constantment i que és un instrument útil per a conèixer tota l’oferta comercial local.

Tots els establiments comercials de proximitat es troben ara en plena campanya de Nadal. L’objectiu és donar visibilitat al sector comercial local per a incentivar les compres típiques d’aquests dies entre els establiments de proximitat, tan afectats per la crisi de la Covid-19. El lema principal de la campanya d’aquest any és “Aquest Nadal regala local“, però també s’hi sumen eslògans amb un llenguatge popular i divertit com “Sigues top, compra a prop” i “Ho faràs genial si compres local“. L’artista cornellanenc José Antonio Roda ha estat el responsable del seu disseny.