CANVI DE DATA de l'espectacle inaugural del Dansa Metropolitana

D'acord amb les previsions meteorològiques i amb l'objectiu de què tothom pugui gaudir de l'espectactular ballet aeri de Sylphes Aerial Ballet, 📍es farà demà dissabte 15 de març, en el mateix espai, a la plaça de Catalunya, a les 19 h.

Cornellà se suma, un any més, al festival del Dansa Metropolitana i, enguany, participa de manera destacada en aquesta edició acollint l’espectacle inaugural d’aquest 2025. A causa de la pluja, es farà el dissabte 15 de març, a les 19 h, a la plaça de Catalunya, amb una proposta de ballet aeri gratuïta.

Dansa Metropolitana 2025 arriba del 13 al 30 de març per omplir de vida i moviment dotze ciutats de l’àrea metropolitana de Barcelona. Amb una programació que destaca per la seva amplitud i diversitat, el festival reuneix, una edició més, artistes locals i internacionals d’excel·lència per oferir propostes úniques al públic.

La dansa ocuparà durant el mes de març els teatres i espais públics dels municipis de Badalona, Barcelona, Cornellà, El Prat, Esplugues, Granollers, L’Hospitalet, Sant Cugat, Sabadell, Santa Coloma, Terrassa i Viladecans.

Enguany, el festival posa el focus en la connexió íntima entre el so i el moviment, i explora com la vibració crea diàlegs únics entre cos i música amb Vibracions, un projecte que connectarà professionals de la coreografia de Catalunya amb escoles locals i amb el gran públic. Durant aquests pròxims dies us explicarem en detall de què tracta el projecte Vibracions i de com també serà l’encarregat de la festa de clausura del festival!



El festival s’inaugurarà demà dissabte, a les 19 h, a la plaça Catalunya de Cornellà de Llobregat. N'esteu tots convidats a gaudir d'aquest espectacle aeri de gran format que succeeix a més de 35 metres d’alçada i que farà viure al públic una experiència visual emocionant que combina el ballet aeri amb el fil conductor de Les Quatre Estacions de Vivaldi. Una unió de dansa i música fonamental per a aquesta edició del festival, en què el projecte Vibracions es posa en el centre.

L’espectacle inaugural és una peça de gran format en què la dansa aèria n’és la protagonista, de la mà de Sylphes Aerial Ballet, amb una prèvia per escalfar motors amb peces curtes de les escoles de dansa locals de Cornellà, amb Pere Faura com a mestre de cerimònies.

Les acadèmies locals que hi actuaran són: Absolute Dance Escola de Ball, Escola de dansa Amparo Ruiz, Escola de dansa Eva Gris, Star Dance Studio i TP Dance Center.

A partir d’aquí, els espectacles gratuïts a carrers, places i espais no convencionals envairan els municipis.

Podeu consultar aquí tota la programació

Els espectacles locals

A Cornellà, es portaran a terme quatre espectacles de sala diferents i dues propostes gratuïtes (entre les quals s’inclou l’acte inaugural). Les propostes de sala i, per tant, de pagament, es faran el dissabte 15 de març, a la Sala Ramon Romagosa, a les 19 h, amb ‘MUERDELIMONES’ de José Manuel Alvarez. En el mateix teatre, l’endemà, el diumenge 16 de març, es portarà a terme ‘La Ventafocs’, de la Pocket Ballet BCN, a les 12 h. El dissabte 22 de març, a les 19 h, a l'auditori de Sant Ildefons, s'oferirà l'opció de gaudir de 'PORTRAITS' de manera gratuïta. I el dissabte 29 de març, a l’Auditori de Cornellà, el Ballet de Barcelona representarà ‘Giselle’, a les 20 h.

I continuant amb el leimotiv d’aquesta edició del Dansa Metropolitana, el diumenge 23 de març, a la plaça de l’Església, podrem gaudir de l’espectacle gratuït ‘TRÏADE’, amb les actuacions de Plata i de les acadèmies de ball de Cornellà: Star Dance Studio, TP Dance Center, Escola de Dansa Eva Gris i Absolute Dance.