El Cornellà Atlètic guanya per primer cop el Campionat de Catalunya de clubs

El Cornellà Atlètic guanya per primer cop el Campionat de Catalunya de clubs
foto: Federació Catalana d'Atletisme

L'equip masculí del club d'atletisme Cornellà Atlètic s'ha proclamat per primera vegada a la seva història Campió de Catalunya de clubs aquest diumenge, 7 de gener, a les proves finals celebrades a Sabadell. Aquesta competició se celebra des de 1996 i el club cornellanenc s'ha imposat, entre d'altres, al FC Barcelona, L'Hospitalet o l'Agrupació Atlètica Catalunya. 

L'equip femení també ha acabat entre els millors, a la cinquena posició, en una categoria en què ha obtingut la victòria el FC Barcelona.

Nota de premsa de la Federació Catalana d'Atletisme

 

El Cornellà Atlètic va ser fundat el 1965. Actualment el seu equip masculí competeix a la Divisió d'Honor espanyola, i el femení absolut a la Primera Divisió espanyola. Els seus equips de categories inferiors també es troben entre els més destacats del país.

 

foto: Federació Catalana d'Atletisme