Horaris dels equipaments municipals en Setmana Santa

Durant les vacances de Setmana Santa alguns equipaments municipals de la ciutat modifiquen substancialment els seus horaris i/o tanquen els dies festius, tot i que es mantenen actius tots els serveis de neteja i recollida de residus, atenció ciutadana i altres departaments municipals.

OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA (OAC)

L'Oficina d'Atenció Ciutadana manté els horaris habituals, obre de dilluns a divendres de 8.30 a 13.30 h i també les tardes de 16.30 a 19.30 h, excepte els dies fetius divendres 3 i dilluns 6 d'abril que romandran tancats. Es recomanable demanar cita prèvia per estalviar-se esperes.  També disposeu del servei OAC 360º per fer tràmits electrònics de manera telemàtica. Hi podeu contactar a través del correu oac360@aj-cornella.cat o trucant al telèfon 93 595 50 93 de 8:00 a 20:00 hores.

HORARIS XBC

Amb motiu de la Setmana Santa, els serveis i els horaris de la Xarxa de Biblioteques de Cornellà es veuran modificats entre el 30 de març i el 12 d’abril. Les biblioteques Central, Marta Mata i Sant Ildefons obriran en horari especial. Les bústies de retorn romandran obertes, llevat les de les biblioteques Marta Mata i Sant Ildefons, que tancaran puntualment entre el 2 i el 7 d’abril. Les biblioteques Clara Campoamor i Teresa Pàmies i les seves bústies de tanquen però es manté obert el severi de les seves Sales 24 h, accessibles per als usuaris prèviament registrats i validats a l’aplicació M7 Citizen Security. Més informació al seu web.

BIBLIOTEQUES CENTRAL, MARTA MATA I SANT ILDEFONS

  • Del dilluns 30 de març al dimecres 1 d’abril: De 15.30 a 20.30 h
  • Dijous 2 d’abril: De 10.00 a 14.00 h.
  • Del divendres 3 al dilluns 6 d’abril: TANCAT
  • Del dimarts 7 al divendres 10 d’abril: De 15.30 a 20.30 h
  • Dissabte 11 d’abril: TANCAT

BIBLIOTECA CLARA CAMPOAMOR

  • Del dissabte 28 de març al diumenge 12 d’abril: Biblioteca i bústia de retorn tancades

BIBLIOTECA TERESA PÀMIES

  • Del diumenge 29 de març al diumenge 12 d’abril: Biblioteca i bústia de retorn tancades

PELL I COMPLEX ESPORTIU CAN MERCADER

També, podreu continuar gaudint de les instal·lacions del Parc Esportiu Llobregat (PELL) i el Complex Esportiu Can Mercader, excepte els dies fetius 3 i 6 d'abril que romandran tancats.  Tot i que han adaptat la programació de les activitats dirigides als dies festius. Informeu-vos a la web del centre:

MERCATS MUNICIPALS

  • Els mercats municipals mantenen els horaris habituals, tret dels dies fetius 3 i 6 d'abril que romandran tancats. Mercat Sant Ildefons: de dilluns a dimecres, de 8.00 a 14.00 h / Dijous de 8.00 a 14.30 h / Divendres 3 i dilluns 6 tancat/  Dissabte de 8.00 a 15.00 h. Mercat Centre i Mercat Marsans: dijous i dissabte, de 8:00 a 14:00 / Divendres 3 i dilluns 6 tancat. 

GUÀRDIA URBANA

  • La Guàrdia Urbana manté el servei permanent, les 24 hores del dia i els 365 dies de l'any. També teniu disponible l'aplicació per a mòbils Seguretat Ciutadana. En cas que necessiteu contactar-hi amb urgència, podeu trucar al telèfon 93 377 14 15.  Recordeu que el telèfon únic d'emergències (policia, bombers, ambulàncies...) és el 112.