L’Ajuntament de Cornellà reactiva les sessions presencials del Club de Feina, ara amb cita prèvia

L’Ajuntament de Cornellà torna a activar el Club de Feina, un espai de suport a persones que es troben buscant feina activament o bé volen millorar la seva ocupabilitat. Aquest servei, amb les característiques que havia funcionat inicialment, es va suspendre arran del primer confinament, tot i que s’ha continuat atenent a totes les persones que ho requerien per via telemàtica, o bé directament, de forma individual, des del moment que això va ser possible.

Ara, es reprendran les sessions presencials en grup del Club de Feina, a les quals els usuaris interessats podran inscriure’s prèviament mitjançant un formulari al qual es pot accedir des d'aquesta pàgina. Les sessions presencials tindran lloc cada dimarts i dijous en tres franges horàries: de 10.00 a 10.45 h, d’11.00 a 11.45 h i de 12.00 a 12.45 h, perquè el nombre de persones de cada sessió estigui controlat i limitat. L’activitat es realitza a la primera planta de l’edifici municipal de Can Mercader, on està situat el departament de Polítiques d’Ocupació municipal.

 

Espai de suport a la recerca activa de feina

Club de Feina és un espai de suport per a aquelles persones en recerca activa de feina, o bé que vulguin millorar la seva ocupabilitat, que permet fer una recerca a través d’una metodologia d’intervenció personalitzada i dinàmica amb els recursos adients a l’abast de les persones usuàries. Un total de 1.785 persones van utilitzar el servei durant l’any 2019 i es van realitzar 240 dinàmiques de grup.

L’equip tècnic del Servei Local d’Ocupació facilita als inscrits consultar les ofertes de la borsa de treball i d’altres portals de feina, i també atén qualsevol consulta relacionada amb el procés de recerca de feina.

El dispositiu forma part de les mesures municipals de suport i acompanyament a l’ocupació i ofereix assessorament personalitzat i acompanyament en el procés de recerca, càpsules formatives per garantir una cerca de feina efectiva, informació i assessorament en l’àmbit del mercat de treball, facilita de forma gratuïta accés a internet i a telèfon, ofertes formatives i de treball, etc.

Un total de 1.785 persones
van utilitzar el servei durant l’any 2019
i es van realitzar 240 dinàmiques de grup