Millores a diversos centres per començar el curs escolar

El curs escolar 2023-2024 ha començat aquest dimecres 6 de setembre per als estudiants dels cicles d'infantil, primària i ESO de Cornellà.  Es tracta de gairebé 10.000 alumnes, 6.497 són d’infantil i de primària, i 3.344 són estudiants d'ESO.

Durant l'estiu, l'Ajuntament de Cornellà ha aprofitat l'aturada de l'activitat als centres per a diverses obres de manteniment i de millora dels centres educatius d'infantil i primària, com és habitual, executades pels serveis municipals. Entre les actuacions de millora, cal destacar les següents:

  • Escola Els Pins: pintura del menjador i gimnàs
  • Escola Abat Oliba: aules d'educació infantil
  • Escola Antoni Gaudí: escala d'emergència
  • Escola Anselm Clavé: pintura exterior del centre
  • Escola Jacint Verdaguer: canvi del cablejat elèctric tant de l'edifici principal com de l'annex

La resta d'etapes educatives estrenaran el nou curs els propers dies: el 8 de setembre en el cas de les vuit escoles bressol municipals, i el dimarts 12 de setembre en el cas dels alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius.

 

CALENDARI ESCOLAR DEL CURS 2023-2024