Nova línia M15 de Metrobús entre Cornellà i la Diagonal de Barcelona

Nova línia M15 de Metrobús entre Cornellà i la Diagonal de Barcelona
Les Metrobús són línies metropolitanes d'alta freqüència.

El dilluns 16 de febrer es posa en marxa la nova línia M15, que connecta Cornellà amb Barcelona (Diagonal–Maria Cristina) passant per l’Hospitalet de Llobregat. Aquesta nova línia d'AMB neix amb la voluntat de complementar l’actual M12, reforçant la capacitat del corredor l’Hospitalet–Barcelona i ampliant la cobertura del transport públic en el sector sud de la ciutat.

La línia M15 surt de l'avinguda del Baix Llobregat (davant del parc de la Ribera i del centre comercial Splau), i continua per avinguda del Maresme, carrer de Tirso de Molina i carretera de l'Hospitalet; a dins del municipi veí, passa, entre altres, prop de les estacions de metro de Torrassa i d’Ernest Lluch, fins a arribar a l'avinguda Diagonal de Barcelona. La nova línia té una freqüència de pas de 10 minuts, i així complementa l'M12, que estabilitza la seva freqüència de pas en hora punta cada 6 minuts (8 minuts en hora vall), surt d'Almeda i també finalitza a la plaça de Maria Cristina de Barcelona.

Amb aquesta nova línia, Cornellà guanya més cobertura de transport públic al municipi, en una àrea que ara mateix només està coberta per les línies urbanes 94 i 95 de TMB, i dona als usuaris la possibilitat d'una connexió ràpida amb l'Hospitalet i l'avinguda Diagonal de Barcelona des d'aquest sector. L’M12 o l’M15 formen part de la xarxa Metrobús de TMB, amb altes prestacions, amb menys parades i més freqüència de pas.

 

Ha arribat l’hora de deixar el cotxe a casa. La línia #MetrobúsAMB M15 et porta de Cornellà a l’Illa Diagonal (#BCN), passant per l’Hospitalet de Llobregat, cada 10 minuts. Millorem l’oferta de #BusMetropolità i et proposem un #CanvidHàbits. #AMB #MetròpolisdeBarcelona #MobilitatSostenibleAMB

Més informació: ℹ️ #InfoserveiAMB