Retorna el Concurs de Teatre Amateur "Premi Joaquim Vilà i Folch"
Aquesta setmana té lloc l'estrena de la 12 edició del Concurs de Teatre Amateur Ciutat de Cornellà "Premi Joaquim Vilà i Folch". Es tracta d'un concurs de caràcter biennal organitzat per les entitats Orfeó Catalònia i Patronat Cultural i Recreatiu, i els grups de teatre que s'hi vinculen Triangle Teatre i Catalònia Teatre. El certamen té l’objectiu de difondre i gaudir de les representacions de sis grups de teatre amateur, és a dir, grups de teatre no professionals, seleccionats d'entre propostes de tot Catalunya.
Cada diumenge el Patronat Cultural i Recreatiu o l’Orfeó Catalonia s'alternen com a escenari d’una obra de teatre a concurs, i els dos grups organitzadors tancaran la programació els dies 3 i 10 d'abril. La darrera edició del Concurs va tenir lloc l'any 2019, i el 2021 es va decidir ajornar per causa de les restriccions vinculades a la pandèmia.
La primera funció tindrà lloc el 20 de febrer, a l'Orfeó Catalònia (18.00 hores), amb el Quadre Escènic Teatre Centre Catòlic, de l'Hospitalet de Llobregat, i l'obra "Adreça desconeguda", basada en un text de Kressman Taylor. A través dels enllaços següents podeu conèixer més detalls de cada obra i comprar les entrades per assistir-hi, al preu de 5 euros.
- CONCURS DE TEATRE AMATEUR CIUTAT DE CORNELLÀ - ADREÇA DESCONEGUDA
- CONCURS DE TEATRE AMATEUR CIUTAT DE CORNELLÀ - PLAY STRIMBERG
- CONCURS DE TEATRE AMATEUR CIUTAT DE CORNELLÀ - ARRELS
- CONCURS DE TEATRE AMATEUR CIUTAT DE CORNELLÀ - LA DEESA DE LES PELLS
- CONCURS DE TEATRE AMATEUR CIUTAT DE CORNELLÀ - SOS
- CONCURS DE TEATRE AMATEUR CIUTAT DE CORNELLÀ - ABANS QUE ARRIBI L'ALEMANY
- Triangle Teatre presenta EMERGENCIA
- Catalònia Teatre presenta EL CERDO