Els mercats, el batec de la ciutat
Dimarts es va inaugurar l’exposició de l’AFOCOLL “Mercats. Bategant amb la ciutat”, que es pot visitar fins al 29 de març, per exemple avui divendres o diumenge al Castell de Cornellà, quan anirà acompanyada d’una activitat infantil.
La formen imatges preses per fotògrafs d’aquesta entitat de Cornellà que han volgut prendre el pols dels tres mercats municipals de la ciutat, del seu batec diari, de l’energia que transmet el seu anar i venir diari de paradistes i de clients.
Les fotografies reflecteixen un instant de pausa enmig de tot aquest moviment, de tot aquest tràfic. I evoquen, sí, un cor en plena feina, tant com mostren un mosaic de colors i de productes i com també recorden els sons, converses, olors, que fan d’aquests equipaments un espai conegut i familiar, un espai essencial i lligat a la nostra manera de viure.