Esport, cultura, solidaritat... tornem a omplir l’agenda
Un cap de setmana amb plena activitat, especialment dissabte, amb esports, com l’edició d’aquest any del Cros Escolar totes les competicions habituals; amb cites culturals i de les entitats, és el cas de l’espectacle de foc i diables a càrrec de la Factoria de Foc, a La Caldereria, entre d’altres; o amb accions solidàries, com és el Pink Zumba contra el càncer de mama, o la trobada amb les entitats de la ciutat de la Fira de la Solidaritat, que seran a la plaça de Catalunya per explicar i compartir els seus projectes al tercer món. Una edició, la d’aquest any, que intenta sensibilitzar-nos sobre les reivindicacions ambientals al tercer món, i una fira que ens recorda, any a any, que els nostres problemes poden ser molt més aguts i difícils de resoldre en països que tenen menys recursos que nosaltres. Però el més important és poder gaudir del retrobament amb les entitats, amb els seus projectes, per poder visualitzar tot aquest esforç que es desenvolupa al llarg de l’any.
I diumenge, a Can Mercader, un altre retrobament: Tot Esperant Pallassos, el petit festival que s’encaixa entre cada dues edicions del Festival Internacional de Pallassos, encara que la darrera va haver de suspendre per la situació incerta i complicada de l’any passat.
Ara ja estem arribant gairebé a la plena normalitat en les activitats de carrer, en les activitats que donen més vida a les entitats i a la ciutat. Lògicament, encara hi ha limitacions, i alguns sectors encara han de funcionar restriccions importants. Però la vida de carrer es comença a palpar, es comencen a omplir les agendes d’actes, ens podem retrobar amb allò que omple de vida el barri, la ciutat.