Nova edició del Ciutat Cruïlla

Una mostra del talent i la capacitat creativa de la ciutat que també s’estrena per Corpus, des de 2004 i cada tres anys, és el Ciutat Cruïlla, una experiència artística que va néixer per donar veu al talent artístic d’aquesta ciutat en diferents modalitats, amb el denominador comú de desenvolupar la idea de la ciutat com a creuament de pas de persones i cultures al llarg de la nostra història. Des de la seva primer edició ha anat teixint, a través de diferents elements plàstics i visuals, projectes per provocar, per reflexionar i per emocionar-nos sobre el desenvolupament històric de la nostra ciutat. Perquè l’art, com sovint passa en altres àmbits del coneixement, s’atreveix a donar-hi respostes.

L’edició que es presenta dimecres al Castell és especial, perquè és un projecte desenvolupat per alumnes de primer i segon de batxillerat artístics de l’institut Maria Aurèlia Capmany, més d’una quarentena d’alumnes i professors s’han implicat en aquest nou projecte que gira entorn del concepte d’identitat, entesa com una recerca constant, plural i en transformació. L’alumnat ha treballat amb il·lusió i molt compromís i el talent es podrà veure sobre els murs del Castell.

Cornellà Cruïlla continua sent aquest espai necessari de trobada entre art i realitat, entre ciutat i emoció, entre el que pensem i el que sentim. Aquesta edició ens parla de com habitem la nostra identitat i de com aquesta es projecta en la comunitat, amb la força transformadora de l’art. Enhorabona als artistes i els seu professorat per aquest projecte.