Opcions per a tothom per aprendre, jugar i divertir-se
L'estiu ofereix un munt de propostes per aprendre i divertir-se. Des de tallers d'escacs per als infants, a cursos d'idiomes, tallers de ball, d'art o de risoterapia, fins a aprendre tecnologia al tecnoestiu del Citilab. Dins del programa Educar per Créixer aquest estiu hi ha diferents propostes. Una d'elles, un casal d'anglès per a joves de 1er i 2º d'ESO, i un casal per aprendre aquest idioma per a nens i nenes de 8 a 12 anys. Així mateix, 'Entrenem la ment' és un taller de jocs de taula i estratègia per a nens d'entre 6 i 14 anys, un taller per fer contes en 3D a la Xarxa de Biblioteques, que fins el 15 de setembre obren en horari de 15.30 a 20.30h.
Els centres cívics també obren al juliol amb tallers de ball, d'art, etc i les piscines municipals ofereixen la possibilitat de fer cursets intensius de diferents nivells.
Tecnoestiu al Citialb
Així mateix, la ludoteca del Museu Agbar compta amb una iniciativa formativa i lúdica per a nens i nenes i al Citilab, el tecnoestiu convida als nens i nenes a partir de 8 anys a participar en activitats d'un dia de durada. Aquest anys es proposen dos tallers per aprendre com funcionen alguns dels sistemes de comunicació i codificació d'informació. Des dels més antics, com pot ser la transmissió amb codi Morse, fins als més moderns, com pot ser el WhatsApp.
![]() |
Pàgina Educar per Créixer |
![]() |
Pàgina Citilab |
![]() |
Xarxa de Biblioteques de Cornellà |