OAC 360

banner-oac-360.png

L’Ajuntament de Cornellà de Llobregat posa a disposició de la ciutadania el servei OAC 360º perquè puguin fer la majoria de tràmits de manera telemàtica, sense haver-se de desplaçar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC).

Com contactar amb el servei OAC 360ª?

Mail: oac360@aj-cornella.cat

Telèfon: 935955093

Si ho preferiu, ompliu aquest formulari i us trucarem nosaltres.

Horari

El servei d'assistència telefònic OAC 360º funciona de dilluns a divendres de 8 a 20 hores.

ATENCIÓ El dia 5 de gener de 2024 el servei funcionarà de 8 a 15 hores.

 

Tramitació guiada per via telefònica

Amb aquest servei, és possible fer els tràmits des de casa, assistits per via telemàtica, i més enllà de les hores habituals d’oficina, que lògicament solen coincidir amb l’horari laboral de la majoria d’usuaris. A més, en ocasions, fer el tràmit per via electrònica suposa un obstacle per a alguns usuaris i usuàries que, per desconeixement, prefereixen evitar-lo. També té utilitat en els anomenats casos de “reforç estacional”, quan en un període concentrat de temps, hi ha un gran nombre de persones que han de complimentar un tràmit i l’oficina presencial s’acosta al límit de la seva capacitat. 

L’Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Cornellà atén presencialment la ciutadania de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30 hores i de 16.30 a 19.00 hores, i està situada als baixos de l’edifici consistorial.