Oficina d'Atenció Ciutadana

ajuntament2012.jpg Plaça de l'Església, 1 - 08940 Cornellà de Llobregat
  iconfinder-telephone_134148.png  93 377 02 12
iconfinder-fax_1608694.png 93 377 25 14
iconfinder-mail_183573.png oac@aj-cornella.cat
iconfinder-worldwideweb.png https://www.cornella.cat

 

Horari d'atenció:

De dilluns a divendres
- Matí: de 8:30 a 14:30 hores (del 15 de juny al 15 de setembre, de 8:30 a 13:30 hores)
- Tarda: de 16:30 a 19:00 hores (només amb cita prèvia)

 
 

Cita prèvia

Estalvia't temps i cues amb el servei de cita prèvia de l'Oficina d'Atenció Ciutadana, escollint l'horari que més t'interessa (matí o tarda), el tràmit a realitzar i consultant els documents a aportar.

Demana la cita amb una antelació mínima de 12 hores.

 

OAC 360º

El servei OAC 360º guia els usuaris i usuàries per fer tràmits electrònics que els estalviïn haver de fer la gestió a l'Ajuntament de forma presencial. Hi podeu contactar a través del correu oac360@aj-cornella.cat o trucant al telèfon 93 595 50 93 de 8:00 a 20:00 hores.

 

 

OVAC - Tràmits mitjançant videotrucada

Servei de cita prèvia per realitzar tràmits mitjançant videotrucada. Els tràmits disponibles en aquesta modalitat son:

  • Alta al padró municipal d’habitants (naixement)
  • Autorització de domiciliació bancària
  • Comunicació d’obres excloses de llicència urbanística municipal (Assabentat únicament habitatge)
  • Sol·licitud d’informe d’estrangeria

Recordeu que cal adjuntar la documentació requerida abans de començar la cita per videotrucada. Ho podeu fer mitjançant el botó de "Gestió de Cites" que inclou el correu que haureu rebut per confirmar la cita.

 

Carpeta Ciutadana

És un servei de l'Ajuntament de Cornellà que permet a qualsevol ciutadà o ciutadana fer tràmits i consultes des de casa, per Internet. Cal tenir certificat digital o DNI electrònic.

 

Tràmits

Catàleg de tràmits de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat. Podeu consultar els requisits, el procediment i la documentació necessària per a cadascun.