Taller intergeneracional Espai Jove Riera - Centre i Casal Cívic i Comunitari Cornellà Riera
Els i les joves de l’Espai Jove Riera han dut a terme un taller intergeneracional amb les persones usuàries del Casal Cívic y Comunitari del barri, fent traspàs de nocions bàsiques de l’ús de les tecnologies, telèfon mòbil i xarxes socials.
L’Espai Jove Riera Centre és un recurs del Departament de Joventut dirigit a joves de 12 a 21 anys. La intenció d’aquest, és fomentar l’autonomia de les persones joves i afavorir accions que puguin ser del seu interès, així com fomentar la seva implicació.
A més, des d’un vessant lúdic, es treballa el vincle per poder acompanyar a les persones joves en situacions que puguin tenir alguna dificultat i necessitin suport o acompanyament.
El taller va constar de 4 sessions en les quals, per parelles, es resolien dubtes i inquietuds envers l’ús bàsic i general del telèfon mòbil.
L'última sessió es va centrar en l’ús de la xarxa social Instagram, com a demanda que cada persona usuària del Casal pogués consultar
les activitats, fotografies, vídeos i informacions que es difongués per aquesta xarxa social del Casal.
L’experiència ha estat ben valorada per ambdues parts i com a conseqüència es vol repetir la trobada al tercer trimestre, en la que les persones tutores aquesta vegada seran les persones grans usuàries del Casal Cívic i Comunitari, guiant alguna activitat en què els i les joves tinguin interès i no sàpiguen dur a terme, com per exemple cosir o cuinar.
Si vols saber totes les activitats que realitza l’Espai Jove Riera-Centre, et pots posar en contacte a través del:
Whatsapp: 657 04 28 14
Correu electrònic: jovesrieracentre@gmail.com