Tornen les Nits Insòmnia al mes de juliol! I seran presencials!
Des de principis d’any, s’han realitzat diferents propostes amb la filosofia de les Nits Insòmnia de sempre, però en format virtual per donar resposta a les necessitats d’oci de les persones joves en període de confinament nocturn.
A partir del 2 de juliol i fins al 24 del mateix mes, cada divendres i dissabte oferim una nova proposta amb tipologies diverses d’activitats. A més, a la programació i execució tenen un gran pes el col·lectiu d’Agents Insòmnia i el jovent del Curs de dinamització jove del 2020 que finalitzarà el curs amb la part pràctica de la formació, aturada a causa de la pandèmia i les restriccions imposades.
Les activitats, per adaptar-se a la situació actual, tindran un horari diferent, majoritàriament, les activitats es duran a terme entre les 21:30h i les 23:30h.
A continuació us deixem amb la programació:
- Torneig de Catan Express. Divendres 2 de juliol de 21:30 a 23:30h. Oficina Jove (C/Mossèn Andreu, 17).
- Cal·listènia. Dissabte 3 de juliol de 21:30 a 23:30h. Parc de la Cal·listènia (C/Verge de Montserrat s/n).
- Dissabte 3 de juliol de 21:30 a 23:30h. Oficina Jove (C/Mossèn Andreu, 17).
- Safari fotogràfic. Divendres 9 de juliol de 21:30 a 23:30h. Oficina Jove (C/Mossèn Andreu, 17)
- Escape Room. Dissabte 10 de juliol de 21 a 23:30h. Oficina Jove (C/Mossèn Andreu, 17)
- Pàdel. Divendres 16 de juliol de 21:30 a 23:30. Federació Catalana de Tennis (C /de la Verge de Montserrat, s/n)
- Atrapa la vacuna. Dissabte 17 de juliol de 21:30 a 23:30h. Parc de Can Mercader.
- Taller de macramé. Divendres 23 de juliol de 21:30 a 23:30h. Oficina Jove (C/Mossèn Andreu, 17)
- "Tremendo 3x3". Dissabte 24 de juliol de 21:30 a 23:30h. Gàbia d’Almeda. Passeig dels Ferrocarrils Catalans amb C/Dolors Almeda.
- Taller de DJ. Dissabte 24 de juliol de 21:30 a 23:30h. La Factoria Musical (Pl. Mary Santpere s/n).
En aquesta edició, a més del Departament de Joventut que lidera aquest projecte conjuntament amb el col·lectiu d’Agents Insòmnia, participen, com hem comentat abans el Curs de dinamització jove 2020 i el Departament d’Esports de l’Ajuntament de Cornellà.
Si us voleu inscriure, ho podeu fer aquí.
Més informació:
Instagram @nitsinsomnia