Presentar una queixa o consulta al Síndic

Qualsevol persona física empadronada a Cornellà de Llobregat, sense restricció de nacionalitat, edat o situació legal, pot presentar una queixa al Síndic Municipal de Greuges.

PleSindic-1046.jpgQui pot presentar una queixa o consulta?

Qualsevol persona física empadronada a Cornellà de Llobregat, sense restricció de nacionalitat, edat o situació legal, pot presentar una queixa al Síndic Municipal de Greuges.

Això inclou menors d'edat, persones grans, interns de presons, estrangers (amb permisos o sense), etc. I també les persones jurídiques, societats mercantils o entitats, associacions i plataformes veïnals de tota mena.

Totes les actuacions del Síndic són gratuïtes i no és necessària l'assistència de cap advocat o procurador.




Com s'ha de presentar una queixa o consulta?

Les queixes i consultes s'han de presentar per escrit, acompanyades, si és possible, amb documents que puguin servir per aclarir el cas.

Els temes d'objecte de la queixa, normalment, han d'haver estat prèviament plantejats a l'Ajuntament de Cornellà.

El Síndic registrarà i formularà acusament de recepció, especificant tant l'acceptació a tràmit de la queixa o consulta, com el seu arxiu argumentat, si fos el cas.

Les actuacions del Síndic de Greuges són estrictament confidencials.


CENTRECIVIC_GAVARRA(MnAndreu15)3.JPGOn s'han de presentar les queixes o consultes?

En persona, a l'Oficina del Síndic Municipal de Greuges de Cornellà de Llobregat
Centre Cultural Joan N. García-Nieto
c. Mossèn Andreu 13-19, 3a planta
08940 Cornellà de Llobregat

Horari d'atenció:
-Matí: de dilluns a dijous, de 11:00 a 14:00 hores.
-Tarda: dimarts i dijous, de 17:00 a 19:00 hores.

Per correu ordinari: a la mateixa adreça.

Per fax: 93 376 35 19

Per correu electrònic: sindicdegreuges@aj-cornella.cat

Si voleu més informació, podeu trucar als telèfons 93 376 98 94 i 900 70 40 70 dins de l'horari d'atenció indicat.