El projecte ‘A Prop Teu’ trasllada oficines ‘pop-up’ al carrer
El projecte ‘A Prop Teu’ trasllada oficines ‘pop-up’ al carrer
Els regidors de districte atenen consultes sobre l’espai públic en punts informatius mòbils a tots els barris de la ciutat, les tardes de dilluns a divendres
Durant els mesos d’octubre, novembre i desembre, l’Ajuntament de Cornellà instal·la una oficina mòbil en format ‘pop-up’ a diferents punts de la ciutat, per oferir informació del projecte ‘A Prop Teu’ i atenció personalitzada per part dels regidors de districte.
Cada dia, de dilluns a divendres, en horari de tarda, hi haurà a l’oficina mòbil un regidor dels tres que representen els diferents districtes de Cornellà: Aurora Mendo, regidora del Pedró i la Gavarra, Mercedes Fernández, regidora del barri Centre, Riera i Almeda, i Enrique Vanacloy, de Sant Ildefons i Fontsanta-Fatjó.
Amb la iniciativa es pretén ser més a prop dels veïns i veïnes per escoltar les seves preocupacions, aconseguir el debat i la participació en la gestió pública. Per a això, és necessari estrènyer la relació amb els ciutadans i les ciutadanes, i fer-ho en directe amb els responsables de les regidories de barri obeeix a aquesta voluntat de proximitat.
Qualsevol persona pot dirigir-se al punt d'atenció A Prop Teu al carrer, i un tècnic prendrà nota de la incidència o comentari i se li indicarà com omplir el formulari.
A Prop Teu es va posar en marxa el 2013 per proporcionar una via de comunicació amb l'Ajuntament més àgil i més eficaç, amb l'objectiu d'incidir principalment en tres àmbits: el manteniment de l'espai públic, la convivència i la seguretat ciutadana. Des de la web es poden realitzar consultes i comentaris, bé omplint un formulari, o bé deixant un missatge a Facebook, Twitter, o també per correu electrònic.
Només de gener a agost, aquest any 2018 ja s’han rebut 1.009 consultes, suggeriments i avisos d’incidències. Del total, un 25% han arribat per les xarxes socials, i la resta via els formularis de la web o per correu electrònic. La majoria d’incidències, un 56%, corresponen a qüestions relacionades amb l’Espai Públic i el manteniment de la ciutat, i en segon lloc, amb un 21%, hi ha els temes vinculats a la Guàrdia Urbana i de convivència.
Cornellà de Llobregat, 8 d'octubre de 2018
Ajuntament de Cornellà de Llobregat
Departament de Premsa i Comunicació
Tlf: 93.377.02.12 / Fax: 93.377.88.00