Activitats a mercats, biblioteques i centres de salut per protegir el nostre cor

Fins al divendres 5 d'octubre Cornellà acull prop de vint activitats a les biblioteques, mercats i centres de salut vinculades a la 2a Setmana del Cor, que organitza el Servei de Cardiologia de l’Hospital de Sant Joan Despí Moisès Broggi i l’Hospital General de l’Hospitalet, junt amb els equips d’atenció primària, i les àrees d’esport i salut municipals.

Són activitats dirigides a totes les edats i que tenen l’objectiu de prevenir malalties cardíaques i adquirir hàbits saludables des dels més petits de la casa fins als més grans. Entre les activitats programades hi ha caminades, xerrades amb menús saludables, tallers de dibuix i de RCP (reanimació cardiopulmonar).

Cornellà hi pren part juntament amb els municipis de Corbera de Llobregat, Esplugues de Llobregat, L’Hospitalet de Llobregat, Molins de Rei, Sant Joan Despí i Sant Just Desvern.

  CAP Gavarra/Mn. Jaume Soler i Mercat Marsans
  CAP Martí i Julià i Mercat Centre
  CAP Sant Ildefons i Mercat Sant Ildefons
  Biblioteca Marta Mata
  Biblioteca Central
  Biblioteca Sant Ildefons
  Consorci Sanitari Integral