El servei de Cita Prèvia es renova per fer-lo més accessible, millorar la informació que rep l'usuari i reduir el temps d'espera
El servei de Cita Prèvia de l'Ajuntament de Cornellà s'ha actualitzat amb diverses millores de gestió que donaran moltes més facilitats i comoditat a les persones interessades en fer alguna gestió a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
L’adreça es manté com fins ara (https://citaprevia.cornella.cat) però els usuaris i usuàries ja trobaran un canvi en l'aspecte de la pàgina, destinat a fer-la més entenedora i accessible. Ara bé, els canvis principals es troben a nivell de gestió de les cites que vulguin obtenir:
- Poden anul·lar la cita des de la mateixa web.
- Els arriba un missatge de confirmació de la cita (mòbil o email).
- El dia anterior a les 15:00 hores rebran un recordatori de la cita.
- Si agafen una cita i ja en tenen una altra, rebran un avís per tal que la puguin modificar/anul·lar.
- Rebran per email un codi QR que els permetrà validar la seva cita a l’expenedor (autoservei) de l'entrada de l'OAC.
- Tant les cites prèvies com els tickets per registre obtenen un codi a l’expenedor pel qual seran cridats a la taula corresponent (evitant així donar cap identificador relacionat amb dades personals).
- El ticket mostra informació de l’estat de la cua i previsió de crida.
- Web responsive per facilitar l'accés via telèfons mòbils, tablets o PC.
- L’aplicació permet especificar informació d’interès per al ciutadà en cada tràmit concret.
- També permet al ciutadà/ana incorporar observacions a la seva sol·licitud de cita prèvia.
- Amb el mòdul de valoració es podrà valorar el servei obtingut.
Reducció del temps d'espera
La nova aplicació de gestió del servei de Cita Prèvia està encaminada a poder reduir el temps de termini per sol·licitar aquest tipus d'atenció per part de l'OAC de l'Ajuntament de Cornellà. A més a més, a nivell intern, l'actualització permetrà altres avantatges, com poder especificar els diferents temps de tramitació i així poder ajustar els temps d’atenció, per optimitzar les cites prèvies i poder oferir major disponibilitat de cites.
Igualment, la nova aplicació permet gestionar i configurar horaris i disponibilitat fins al nivell del tràmit, i així poder crear configuracions per evitar “colls d'ampolla” a l’OAC; i, finalment, permet controlar el número de cites disponibles per al ciutadà/ana, amb això s'eviten duplicats i fa possible que hi hagi més disponibilitat de cites prèvies.